Nu sitter ...

Nu sitter Jag i morsan & farsans sovrum & dunkar musik (som vanligt eftersom dom har baslåda ;p)
Haha imorse när jag & Emy vaka så slog vi på en skräckfilm. Black cheep tror jag den hette,
den var iaf grymt läskig & äcklig.
Haha jag verkligen hatar skräckfilmer. usch!
Menmen efter det så gick vi upp & åt nått random bara x))
Också utmanade min kaxiga lille bror mig & Emy i cod (Modern Warfare).
Haha jag fick bestämma hans vapen & han valde bana, Hehe han fick ha ett sniper vapen
Men inte använda siktet (A) hehe grymt taskig jag e menmen.
Jag & Emy vann mot han med 20p .....
Han e tp grymt bra ;o
Sen så sku Emy hem så jag gick ner i källaren & chillade ;p
Sen så åt vi middag ute med mormor & morfar, Älgkött & potatis (: mums!
Och efter det efterrät & ett dopp i poolen.
Fast det var grymt kallt i poolen så nu håller jag på att frysa ihjäl :s
Men nu ska jag leta efter en bra plattång för ett bra pris på nätet så jag kanske bloggar ikv någon gång & jag har ju även lovat ett inlägg på min puma tröja ;p



Seeyyaaa Bitches ;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0