Midsommaren 2011!

Eftersom jag tog en bloggpause så har jag ju inte hunnit lägga upp nå
fina bilder från i modsommar så jag tänkte lägga upp några :D

Haha min midsommar firades då hos Louise Nyström, vi kom dit åt,gick om kring,
fotade och cyklade runt ;D






pina colada! hahaha smaka fan as sött.

Haha min uppköttade knoge!

Jag & Lollo

Jag & syrran ;p

Kronorna

Jag & syrran igen


Jag & Lollo :D


Jag & mitt cp smile -.-

Lollos öga :DDD<3

Haha man får väl bjuda på sig Lollo.




Effterääätteennn ;D


alla schysta personer

Moa ;o

Mitt fuckade öga ;p

En bild jag tog

nån random bild

bilder x))

x))

Lollos tallrik

Beasås ;)

Syrran ^^

Blomman på bordet

Stakars fluga :(

Cola in my ♥

Mor

Mami

Lillebror

Blomman på bordet igen


Min Tallrik ;D


Kooooooooorrrvvvvv!




puusssciiaao'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0