Tjoobre vad händer ja0? ;pp

Igår så var man ju med finaste Marion & coolingen Jesper hos Marre & såg på nån konstig film, Haha
Kuligt Kuligt ^^ Fast Jesper frågade mig en helt random fråga haha & han var grymt dålig på den saken xPP
Jesper får träna mera!
Jajja sen kl hlav tio så började jag hoppa med kryckorna mot torpgärdsskolan där ngn random skulle
hämt upp Jesper Haha Kbry vet ;)
Menmen & sen så kom min mor & hämtade mig och Marre 
 & vi dunkade bara lite Host host musik i
bilen påvägen hem ;pppp
& nu så sitter jag i soffan & gör inte så mkt, elr jo det kom nyss en tromb här som förstörde rätt mkt en vatten
tunna flög på bilen & min far fick nästan en jävla träplanka i huvudet :s
Men nu har den farit vidare så nu är det rätt så lungt, även fast det små blåser ;o
Haha & Jesper tog några väldigt fina bilder (elr så inte) Haha.
Jag ska lägga upp några så får ni se ;)


SeeYaa Bitches ;*
//AmandaFrohm ^^


Kommentarer
Postat av: jensen :Dd

den dära killen jesper vad var frågan han stälde dig ? ;O <3

2011-06-05 @ 14:36:19
URL: http://jensendude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0