Trött Cheyy!

Usch vad hemskt det var att kliva upp imorse :s Jag var gryyyyyymmmttttt TRÖTT!
Haha jag kunde fan inte somna igårkväll på grund av att jag så Saw3d i söndags
& tänkte på den hela tiden... vet att jag e grymt löjlig menmen.
Nu sitter jag med datan i knät och väntar på att min far kommer och hämtar mig &
skjutsar mig till skolan ^^
Skoldagen ser inte så himla jobbig ut utan det blir bara några vanliga lektioner sen
blir det FOTBOLL!  Yippie ^^
Sandenskolan Vs Korpenskolan!

Kom igen nu Sanden, Spelar ni lika bra den här gången så vinner ni också!



Men nu kom min far så drar iväg te skolan nu,
Jag uppdaterar när jag kmr hem puss!

SeeYaa Bitches


//AmandaFrohm ;*





Kommentarer
Postat av: Amanda<3

fin bakgrund!! ;)<3

2011-06-08 @ 10:23:18
URL: http://endastamaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0