asså rubriik?


Nu ligger jag i min säng (som vanligt) & gör inte så mkt, Tar lite ego pick med kameran ;)
Min hund ligger vid mina fötter och sover sött :D
Nu snart äntligen är jag klar med min film som jag har gjort på
windows live movie maker.
Det är as lätt att göra en film där, man sätter in lite bilder här & där.
 Texter över allt samt musik ;p Jag har gjort allting klart förutom musiken ;o
Min syrra har låten som jag vill ha på sin mobil.
& min syrra är faktiskt på sjukhuset :o
Haha i lördags när hon var på klassresa så hade hon sparkat tån i en dörr (så klantig som hon är)
Så att hela tån svällde upp. Så då idag så for hon till vårdcentralen & skulle kolla
om den var bruten & dom skickade iväg henne till sunderbyn. Så nu är hon i sunderbyn & har
röntgat tån, Nyss satt hon på akuten & skulle få prata med läkaren. Den är iaf bruten elr så har ngn sena gått av.
Så nu hoppar hon också på kryckor xP
Haha men det som är bra är att då kommer min farsa köpa lila kryckor till mig
 också får min syrra ta mina gråa fula :D
Haha hoppas iallafall det ;p









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0