God morgon!

Heejjj Hejjj alla som är vakna :D
Haha nyss så åt jag två mackor med skinka på ;)) gottgott!
Nu ligger jag & väntar på tre fina tjejer som ska komma hem till mig
& hälsa på mig, haha jag kan ju liksom inte direkt åka till skolan och yra omkring med kryckor
 Haha men som sagt så väntar jag just nu på att My,Moa & Amanda E ska komma & de ska bli kul :D även fast jag inte kan göra så mkt ://
Ajja senare så vet jag faktiskt inte alls vad jag ska göra, det finns inge mkt att välja på men men.
Just ja jag hade tänkt att göra en video med klassen :D sedan så läggerjag nog upp den på min fina blogg (:



Ngn som skulle kunna hjälpa mig med en fin bloggdesign?
Isåfall så hör av er till mig!

Nu ska jag fortsätta med det jag gör x))





Älskar dig kinaj<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0