I can see you..

Igår kväll/Inatt så smsade jag med många söta personer ;*
Haha vi skrev även på facebook haha ville bara att ni skulle veta det xP
(intresseklubben antecknar)HAHA x))



Just nu sitter jag i soffan med vänster foten i högläge & lyssnar på Mr.saxobeat-Alexandra Stan.
Det är en mkt bra låt faktiskt ;) DUNKKA DUNKKA ;D
sen så skulle ju Amanda E,Moa & My komma förbi igår men dom koma aldrig
så då hade dom tänkt att komma idag så då får vi väl hoppas att dom menar det ;p
Ajja sen ska jag fortsätta med ingenting x)) Så får vi se om man får något besök idag ;b





& denna tjej är just nu i mallorca, KOM HEM NU EMY!!
Jag saknar dig grymt mycket hur ska jag kunna vara utan diig i en HEL vecka?
Låt denna vecka gå fort då..<333







PUUSSSSS!! :DDD





//AmandaFrohm ;*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0