TJJAAOOOOO!!

Hejjsan Hejjsan bloggen ;)) Nu är jag äntligen tbx :DDD

Nu ska ni få höra vad jag gjorde igår ^^ kl 07.25 rullade dom in mig till operationssalen, där jag skulle opereras :s Haha, visst är det coolt xD nä men när jag låg där inne innan dom skulle operera mig så fick jag lugnande , Haha gud vad allting snurrade runt runt & runt. Sedan när jag fick sömnmedlet så skulle jag börja räkna och se hur långt jag han räkna ;D & hör & häpna jag hann räkna ända till 49-50 ;)) slå det om ni kan ^^ Operationen tog ca 2,5 timme. Jag låg på uppvaket nästan hela dan för att jag var så jäkla trött. Redan igår gick jag upp en gång på toa & det gick faktiskt bra. Jag var bara rätt så yr :s Men operationen gick bra & nu ligger jag & väntar på frukost, senare så ska ju kanske Moa,Josef & My komma på besök. Det blir kuligt kuligt :DD Haha nu ska jag trycka på singnal knappen & se om jag kan få ngn frukost & nått smärtstillande ;))

PussPuss!!!

//AmandaFrohm ;*



Kommentarer
Postat av: idap

vad har hänt?

varför varu tvungen att opereras?! :o <3

2011-05-13 @ 11:07:37
URL: http://idappellikka.blogg.se/
Postat av: amanda ((;

jag har haft en gammal skada i tre år och nu så har dom opererat:((<33

2011-05-13 @ 12:45:16
Postat av: tove

hejhej!

Krya på dig! Jag har opererat mig för 3-4 år sen så jag förstår att du inte har det så jätte kul!

2011-05-14 @ 10:57:23
URL: http://toveolssson.blogg.se/
Postat av: amanda ((;

Ja tack!

2011-05-14 @ 13:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0