nå random test?

1. Tre namn jag lyssnar till:
Amanda,Flum & Frohm

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

it nååå

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
allt

4. Detta är jag rädd för:
spindlar!


5. Tre saker jag vill ha varje dag:
pengar, hnm & mobilen


6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Gråta inför någon för nått som hänt(endast vissa personer),gå te skolan utan att ha borstat tänderna x)), säga te Matilda (min syrra) att jag älskar henne. -.-

7. Detta tycker jag om att göra:
Sova,va me mina finaste & datan.

8. Detta vill jag göra just nu:

Ha han här..


9. Bästa känslan:
när jag är med mina finaste vänner

10. Värsta känslan:
När jag e hemma

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Huh?

12. Är jag kär just nu?
Ja

13. Jag vill gifta mig:
Vet nt


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:

leva ett glatt liv.



15. Min käraste ägodel:
Mina fina hund♥

16. Något jag vill ha i present:
ett nytt liv

17. Detta har jag på mig just nu:
 
underkläder,mjukisbyxor och en t-shirt


18. Favoritkläder:
Vet int

19. Favorit djur:
hund

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
 Bra fråga, ta nästa.

21. Favoritlåt just nu:
 
tänk alla gånger-fonky fresh


22. Roligaste ämne i skolan:
Rast

23. Tråkigaste ämne i skolan:
matte & engelska

24. En bok jag gillar:
iiiiiiiingen aning ;o

25. En film jag älskar:
Jag saknar dig!

26. Favorit tv-program
------ 

27. Favoritdoft:
några av min parfymer? 

28. Detta äter jag gärna:
Absolut ingenting

29. Dricker helst:

COLA!♥

30. Favoritgodis:
choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
venne faktiskt ;o

32. Färg på mina ögon:
gröna ;s

33. Min längd:
178 tp ;p 

34. Jag tror på:
Wuuut?

 

35. Jag spelar:
inget?


36. Person jag beundrar:
Vet int

37. Så här bor jag:
I en villa :D

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
du tror ja räknar?

39. Det här tänder mig:
HAHAHAHAHAHA!

40. Det här gör mig avtänd:
Fötter HAHAHAHAHHAHAH

 

41. Favoritfärg:
Rosa,lila och blå ;p

42. Favoritcitat:
"Never give up"

 

43. En hemlighet jag vet:
Att jag ee bäst hihi!

44. Bästa present jag fått:
Ingen aning

45. Senast köpta skiva:
Håller int koll på de?

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
-----

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
allt.

48. Udda förmåga/egenskap:
ingen aning

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En Zebra HAHAHAHHAHA!


50. Vad lyssnar du på just nu?
Gym Class Heroes-Stereo Hearts ft. Adam Levine

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Varit me finaste Daniella, ska snart till min kusin (=

52. Var är dina föräldrar födda?
På jorden


53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
venne

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Max!

55. När badade du i en pool senast?
i sommras


56. Har du varit med i någon skolpjäs?
nä!

57. Hur många barn vill du ha?
3

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Venne

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
nej, bryr mig inte

60. Vad har du för TV-kanaler?
räknar it


61. Har du åkt moped någon gång?
Ja?


62. Har du busringt någon gång?
så fort ja får chansen(så ge inte ut mobilen till mig ^^ )

63. Har du fått felparkeringsböter?
kör inte bil?

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej usch vad läskigt....

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Paris

66. Har du en egen trädgård?

Min mor har

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
huh?

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Vilken låt äre?

69. Badkar eller duschkabin?
badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Trade

71. Favoritpizza?
Hawaii

 

72. Chips eller popcorn?
chips


73. Vilken färg på läppstift använder du?
ingen?

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
ehhne


75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nej verkligen inte

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
kmr it ihåg

78. Favoritchoklad?
Marabou in my ♥

79. När röstade du senast?
Va?


80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Ingen aning

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Jao!

82. Är du bra på matlagning?
Om du gillar Tacos me bränd köttfärs?


83. Klarar du att tanka själv?
har aldrig testat ;p

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
tänkt men har it kommit nå längre

85. Pepsi eller Coca Cola?
Pepsi!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
jobbar it?

87. Vad var det senaste du handlade?
hårfärg ;p

 

88. Har du kräkts offentligt:
ne

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Sanna kärleken!

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
jo, ibland

91. Har du ringt något betalnummer:
ne

92. Kan man vara vän med sitt ex:
ja?

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
Moster♥

94. Hade du mycket hår som liten bebis:
lagomt

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
Vet it

 

96. Vad har du i din väska:
vet it,nödvändiga saker?

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Lyssnar på musik (=

98. Vad är du tacksam för idag:
venne?

 

99. Var hittade du den här listan:
Stephos blogg HÄR!


100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Vet nt , bryr mej int


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0