MINA NYA FINA SKOR HAR KOMMIT :DDDDDD

HAha fan vad glad jag e ;D
Morsan ringde precis när skolan hade slutat och berättade att mina skor hade kommit (:
så cyklade hem i regnet med Moa och Amanda på pakethållaren ;)Najjs!
Haha kom iaf hem och testade dom och jag vart nöjd (:
Haha lovar att jag typ kommer va förkyld img eller nått? På engelskan så spelade några i klassen fotboll
ist för att jobba, ahah och då spelar man ju fotboll ist för att jobba, Right?
jag spela iaf och vart dyngsur -.-' haha!
Kallt var det ;s men det får man tåla ;)
Nu väntar ja på att Katariina ska komma :D Behöver snacka med någon som förstår mig så det blir skönt (=
Åhh, imorgon äre "hela boden i rörelse" -.-' Kul att gå en mil :D ehhne...
jajja får ta nå bra skor denna höst ;) haha förra hösten så sa ingen nå till mig så jag kom till skolan i flippflopp ;s
Det är inte skönt att gå en mil men flippflopp kan jag meddela..
ohhnoo haha nu babblar ja bara så hör nog av mig ikv tror ja (=

Puss!




Några bilder på skorna ;)
 Oppsss..
nu har Katta kommit så ska va social med henne ;Oo


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Visst, fixar länkbytet när jag har tid senare idag! :)



- Fett jävla snygga skor!!!!! ;)

2011-09-23 @ 09:37:24
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0