I can always be my self with you.

Förlåtförlåtförlåt för dålig upd men har inte haft tid att ens sätta mig vid en data.
Lördag:
Käkade frukost på morgonen och sendan bar det av till Roger, Mia och Saga för att ta det lungt.
Spelade pingis ett tag och sen for vi till stallet och jag fick hjälpa Saga med hästarna (a'
Kom hem vid två och Mia bjöd på Kyckling och pommes, Mums!
Efter lunchen la vi oss och såg på Breking Dawn, myspys.
Vi gick hem kring halv nio och duschade. Sen idag så klockan 04.30 ringer Charlies telefon jävlel och Johan
och ber oss komma ut. Haha Charlie bah nej hejdå, klick...
Ajja efter de kunde jag inte somna på en timma typ, hade ont i halsen och var täpp i näsan...
Somnade tillslut och vaknade vid nio då gubben frågade vad ja skulle ha till frukost, så fick alltså frukost på sängen av hjärtat. Sen har vi bara tagit det lungt och myst på hela dan.
Nu sitter katta och kollar runt på massa låter på youtube, snart ska jag upp och käka och sen plugga lite matte ;)
Bloggar senare! seeyolater Bitches!





Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0