I wanna live my life.

usch, inte kul alls att var sjuk :/ Gick till skolan idag bara för att göra matte diagnosen. Imorgon ska jag och fixa nya sulor hos ortopeden medans nästan hela skolan ska till kåbban och ha de bra :(
Suck!
Ajja skoldagen gick bra och efter skolan följde ja Emy till Frisören och hon vart supersnygg!
Sedan prommenerade vi iväg till Step in där jag skulle kolla min fot. De ända sjukgymnasten sa var typ, Aj aj aj det ser inte bra ut.. blablabla knyt skorna! Iallafall det enda jag lyssnade på. Efter de skjutsade vi hem Emy och så jag har nyss käkat pannkaka. Ska städa lite i mitt rum och sedan kommer våran lärare hem till mig för utvecklingssamtal.
Seeyolater Bitches!



Denbjuderjagpå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0