svar på kommentar =)

E & M om Om inte ditt namn är Google, sluta bete sig som du vet allt.:
hej amanda! jag läser din blogg varje dag och jag skulle gärna vilja veta mer om dig. du skulle kunna börja svara på frågor i bloggen det vore jätte bra!
hoppas du svarar!:D

1. Hur blev du och Charlie tsm?
2. Vilken är din favoritfärg?
3. Hur sminkar du dig sådär häftigt runt ögonen?
4. Har du och Chrlie gjort "det"?
5. Favorit klädes plagg?

Svar: Låter jätte kul att du läser min blogg och det är klart att jag kan svara på frågor. Sen så har jag ju också fixat blogresponse, där kan du också ställa frågor.

1. Jag såg på hans facebook att hans förra tjej och han hade gjort slut och de verkade som att han mådde dåligt, så jag började skriva med han och det sluta med att vi vart tsm (:
2. Jag tycker om nästan alla färger, har inte direkt någon favorit färg.
3. Jag började lite försiktigt med ögonskugga och fortsatte öva, Jag älskar att hålla på med make up och sånt, jag har även en tanke att gå på make up gymnasium men har inte riktigt bestämt mig än.
4. Haha gullig fråga och nej, vi har inte haft "det". Både jag och han tycker att vi ska vänta tills det känns rätt för båda.
5. Jag har många olika plagg, att hålla på att gå efter mode eller nått sånt ids jag inte ens lägga tid på. Jag tar på mig det som är skönt och som jag trivs i :D

Nästa gång så vågar du också skriva namn, puss sötnos! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0