Vila i frid finaste Tilda♥

Jag kan inte förstå att du inte finns mer, Det enda jag kan göra är att titta tilbaka på alla underbara stunder vi hade tilsammans. Tänk på hur mycket skratt dom innehöll, Kramar. Usch, kan bara inte fatta att detta har hänt. Du var en glad och positiv tjej, Du var sjukt duktig på både hockey och slalom. Det ver ju inom slalomen vi lärde känna varandra. En tjej som jag aldrig kommer glömma. Ja minns exakt den där känslan som jag fick när jag läste på facebook, R.I.P Tilda Höglander..♥ Jag minns den så väl, allt vart liksom kallt innan tårarna kom..Livet är inte rättvist men varför just du? VARFÖR?
Jag hoppas du har det bra där du nu är och jag lider med familj, släkt och vänner!


Vila i Frid Tilda Höglander♥











Kommentarer
Postat av: Julia

Vila i frid Tilda ♥

2012-04-06 @ 17:10:55
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0