As long as you love.

Kommer ni ihåg att jag beställde Jeffrey Campbell? Dom kom till mig igår och jag tesade dom, OCH
DOM VAR FÖR SMÅ :'( Så låg och grät i ca en timme och sedan gick jag och la mig....
Haha!
Iaf så var jag till Luleå igår och tröst shoppa nya snygga favoriter. Det blev ett par liknande jeffrey fast lite annorlunda x) haha, Och ett par mysiga typ toffler. Jag har också färgat håret och jag vart inte nöjd.. Det skulle bli brunt men de blev svart :/
Hinner inte skriva om nå mer för tiden går......
Peace.
 
 



gulligt!

Kommentarer
Postat av: jenny

Har du kvar jeffrey ? o: måste få hålla sånna en gång i mitt liv! o:

Svar: Tror att mamma redan har skickat tillbaka dom :(
amandarinerna.blogg.se

2012-09-04 @ 15:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0