Dag 1 – En bild på mig + 5 fakta om mig.


Denna bild togs dagen efter julafton men den får duga!
Emm, jag heter då Amanda Ida Maria Frohm och vart tsm med finaste killen man kan ha
den 10/02-2012. Älskar dig Charlie Danell!
Jag bor i en liten håla som kallas boden och har världens finaste vänner.
På fritiden så håller jag på med slalom som dom andra i min familj och om jag inte är i slalom
backen så är jag med mina fina vänner. Annars så är jag väl den mesta tiden med älsklingen.
Vette fan vad mer jag ska skriva men det är ju bara att slänga n en kommentar nu tills jag har
skaffat blogresponse. seeyaa!
Kyssn.



En fin liten bild :D

Kommentarer
Postat av: moaa

Så fina bilder du har!sötis du är juh pro på sminkning

Du kommer nog bli make up artist!<3

2012-02-29 @ 22:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0