Det finns saker jag saknar.

Hellooooo!


Har nyss käkat en macka och nu sitter jag med datan i knät och små tittar när lillebrosan spelar
nå Ps3 spel.. haha.
Hela dagen har spenderats med min fina kille. Först chillade vi på hemma hos han och så hämtade Johan upp
oss och vi körde en liten sväng runt luleå. Sen hem till Charlie och så stannade Andreas också.
Ca 20.00 började vi traska iväg mot bussen och nu sitter jag här. Imorgon blire kanske att vara med
älsklingen, annars får jag väl uppsöka nån kompis som jag kan chilla med. seeyaa!
Kyssn.


               

Puss!                                                                                  Normala?....


Kommentarer
Postat av: Charlie

Älskar dig! Kommer imorgon älskling<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-02-26 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0