Keff upd!

hey,
Vaknade av att mobilen ringer och Jag klickade, haha orkade knappt sätta mig upp..
Först efter typ 10 min så kollade jag mobile, 5 missade samtal och 7 nya meddelanden... haha!
Skrev ett sms till Charlie och bad han ringe mig (igen). Vi snackade ett tag åh sånt shit sen hoppade
jag i duschen. Ska just nu fixa och byta till min gammla mobil för att touchen är helt fuckdup.
Whatever inge intressant, Haha Älsklingen och Alexander sitter nu och spelar "Black Ops", söta dom är
när dom skriker DÖ lite då och då. hhahhah!
Det blir att vara med älsklingen hela dagen idag och imorgon, Kulkul.
Har inget mer intressant att säga så bloggar mer sen, seeyaa!
Kyssn.


Tkrattjagkanbjudapådendå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0