Sluta vara så missnöjd med dig själv, du föddes inte för någon annan?

Hejhej alla bloggläsare! Charlie här, har lyckats ta mig in i älskligens blogg och ska nu göra ett litet inlägg som hon mest troligen kanske inte ens ser? Ahh jag kan ju inte detta med att blogga och skriva en massor med inlägg bla bla ... Som ni ser lyder rubriken "Sluta vara så missnöjd med dig själv, du föddes inte för någon annan?" Jag syftar på alla ni som klagar på hur ni ser ut! Ni klagade aldrig över erat utseendé tills ni var 12 och fick höra ordet "perfekt", Alla som tror att lite mage kommer göra er osnygga har fel !!! alla har olika smak och man ska ALDRIG bedömma någon utifrån utseendé. . . sandlådan kanske endå inte var så dålig?  värsta problemen man hade var att kompisen välte ner ditt sandslott? Även om du så var 5 år och hade en kagge som hängde ner för sanden så brydde sig ingen? Man bråkade och blev kompisar direkt precis som inget hade hänt, Tänk om det vore så idag också, en puss på kinden så går man vidare?  Men nej så är det ju inte? fan så synd. idag så tänker man bara på utseendé och låtstas vara någon man inte ens är? så j*vla lågt att man ska sparka ner någon som redan ligger ned bara för att den personen inte ser ut precis som du vill att hon / han ska se ut som!!  Sluta vara så missnöjd med dig själv för du föddes inte för någon annan. // C

Om något var otydligt eller om ni vill klandra mig för inlägget så kan ni kontakta mig HÄR


Älskar dig Amanda <3 <3

Kommentarer
Postat av: Jenny kusinvitamin!

Så himla rätt! Har inte fått träffa dig än, men hört massor med gott från dig! Gillar dig duuude! du är bra för amanda! verkligen bra! :D

2012-02-29 @ 16:33:57
Postat av: Julia

Så bra sagt! :)

2012-02-29 @ 17:22:43
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0