Random.

någon som:
någon som förstår dig: Tove<3
någon som du saknar: ...
något som du längtar efter: Sportlovet!
någon som du hatar: -

vem:
vem kramade dig senast: Kusinen tror ja
vem pussade dig senast: J.
vem ringde dig senast: Kristoffer :D
vem ringde du senast: Tyron ;)
vem var hemma hos dig senast: kusinen
vem var du hemma hos senast: Julia (:

har du:
har du några kärleksproblem: ....
har du ätit något idag: jaow nån köttbulle :D
har du pratat med någon idag: aa?
har du gråtit idag: nej faktiskt inte haha
har du skrattat idag: jo haha

jag:
är rädd för att bli övergiven: Ja!
svär ofta: baratyphelatiden menmen
sjunger i duschen: nepp
är du en morgonperson: fuckno..
skulle du kunna ha pyjamas på dig i skolan: Never ever in my life!
kär i kärleken: wtf?
skrattar åt mina egna skämt: ohhjaa ;)
vill ha barn: kanske senare i livet, vem vet? 
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: yep.

har du:
piercingar: öronen
syskon: 1 syster, 1 bror
jobb: nope
för många vänner: kan man ha för många vänner?
rymt hemifrån: yepp
färgat håret: aa
bra självförtroende: om du heter kjbifjgprsdkfesirfj så ja. 
sagt "jag älskar dig" till någon: yep.
och menat det: mh
och inte menat det: venne
gjort något olagligt: jiesjies ;)
somnat i skolan: jo
ett ben: nej? tre ben... HAHA
Tappat bort mig i min hemstad: hahahhahahhahahhahaha ingen kommentar...
sett en fallande stjärna och önskat mig något: jaow
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: mh
gjort något som jag lovat någon annan att inte göra: jepp
smugit ut utan lov: jies
struntat i att dina föräldrar sagt att du ska hem: jiesjies
ljugit om var jag är för mina föräldrar: jaow ;p
en hemlighet som ingen vet: venne ;o
sovit en hel dag: jo
somnat gråtande: ungefär varje kväll..

brukar du:
titta dej själv i spegeln: jo
ha ångest: typ
drömma mardrömmar: inte ofta
klä dig i svart: ibland jaow
hata folk: japp
lita på folk: få personer

sista person:
sista personen som du sov med: haha julia^^
du delade en dricka med: kusin vitamin
skrek på dig: morsan?
du fick sms från: mitt lilla cp mongo tove<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0