The End..... is the beginning!

yoyo!

yeah, har faktiskt inte haft tid med bloggen idag... sorry ://
Ska bli bättre, I promise!
haha just nu ligger Sandra, Matild åhh Julia och typ hoppar runt i sängen elr nå?
Själv sitter ja i min egen säng och chillar.
När jag och syrran kom till Luleå så stack vi till Shopping och in på H&M.
köpte en mascara och sen ut igen ;)
haha!
Försökte få Gunnar att lyft arslet och komma in till stan men han skulle käka åh spela -.-
Så jag och Matilda drog till busstation och lekt uteliggare, allvarligt? bli inte en.
Sen kom äntligen kalixborna såvi kunde hoppa på bussen hem, SKÖNT!
Vi satte oss längst bak åh tror seriöst killen framför oss ångrar sig för att han satte sig där.
Vi, elr jag.. Satt och sjöng hela vägen åh dom andra skrattade ;)
Jajja,  haha nu ska everyone  spela på mobilen så vi får höras ;)
Seeyaa Bitches!

384862_10150492351549627_526564626_8499465_1291275556_n_large
True..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0