Utmaning!

Jag blev utmanad av Julia och kände att jag bara behövde göra utmaningen! ;)

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jadu, var med bestisen Julius :D

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Skolan.. kompisar¨, sånt shit.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
• Chips!
• Popcorn :D
• Läsk?
• Kladdkaka?
• Choklad ♥

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
• Love me - Justin Bieber
• hahha, Svennebanan ;)
• Gubben i lådan - Daniel Adams Ray
• One time - Justin Bieber
• Bruno Mars - Just the way you are

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
• Resa
• Shoppa
• Skänka pengar till bröstcancerfonden
• Ha hästar :D
• Dela med mig till familj, riktigt bra vänner, nära släktingar osv.

6) FEM DÅLIGA VANOR:
• hmmm.. käkar godis typ x))
• oftast dryg?
• Inte hålla reda på mobilen.
• Fastnar med blicken...
• Skiter i skolan.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• Vara med kompisar.
• Skratta!
• Slalom
• Sitta vid datorn.
• Dansa ;)


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
• skjol
• Klänning på skolan, never!
• Hatt, beroende på hur den ser ut. Gillar nästan inga hattar.
• Stoooora solglasögon.
• Pösiga jeans eller jeans med vida ben...


9) FEM FAVORITLEKSAKER:
• Mobilen.
• Datorn.
• ps3 ;)
• Mitt högtalarsystem
• SMINK!

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAH, alltså jag måste bara: När det står "Skiter i skolan" tolkade jag det som att du SKITER i skolan alltså ja.. du fattar?! ;)

2012-01-11 @ 20:08:00
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0