Enda int som due.

Har tyvärr inte upd sen i måndags men har inte gjort nå mycket, en helt vanligt sommar lovs vecka för mig ;)
Har vart med eve och Marion, Varit till IKEA en sväng och lite sånt. I Fredags drog jag till Charlie för att tillbringa helgen där. I Fredags så åt vi go middag och satt och prata ett bra tag, Lördag morgon packade vi ihop nå lätt och åkte båt ut i Klubbviken där Peter, Carina och Hilda ska sova över. Vi solade lite på stranden och halv fyra var de bara att hoppa på den trånga turbåten som gick till södra hamn. Vi hoppa av och gick till Willys för att handla lite smått och gick hem med de sen. Vi käka pizza till middag och myste på resten av kvällen.
Nu sitter jag i mitt rum som jag nyss har fixat klart. Syrran fick sitt eget rum i lördags så jag har hållt på att fixa mitt nu när hon flyttade ut. Det blir också till att måla om mitt rum så fort jag vet vad jag vill ha för färg. Jaja, nog med det. Sitter och taggar som fan till LK nästa helg! Det kommer bli helt sjukt. Jag går dit med Evelina,Charlie,Johan,Ante och kanske nån till rolig. Är dock mindre taggad till dagen efter då jag ska lyckas ta mit upp och dra till kalix. Fast ska försöka sova så mycket som möjligt för på söndagkväll ska vi ha Party hos Julia! Awesome!
Ne ska sluta snacka massa shit och slänga in nån random bild, Ha det bra alla!
 
 
I miss you Mongo!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, miss u 2! ♥

Svar: Miss you 2!♥
amandarinerna.blogg.se

2012-08-01 @ 17:23:29
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0