Livet leker (Y)

Inte bloggat på länge som ni märkt men har haft alldeles för mycket att göra nu när det är sommar!
Var sjuk hela förra veckan med hög feber och ont i halsen, I fredags så drog jag och gubben till Brändön
där vi övernatta i båten deras. På kvällen eldade vi vart i en badtunna så grabbarna kunde bada, jag avstod pga att jag fortfarande var lite förkyl, Men tror ni jag var torr ändå? nae. Charlie lyckades blöta ner hela mig ändå... haha!
Dom badade på ett tag sedan gick vi till båten och bara satt och snackade. På lördagen när vi vaknar hade vi lyckats stänga av batteri laddaren till båten så värmen hade inte funkat under natten, snacka om att det var kallt på morgon. VI fixa det och vid tolv hämtade Jojje och Ante upp oss också drog vi in till luleåå. Johan skulle ha lite kläder och sedan åkte vi till Mediamarkt och kolla lite. Ett tag senare drog vi tillbaka till Brändön för att elda upp badtunnan för att dom sku bada då också. När vi hade gjort det drog vi till persön till macken och köpte oss nå dricka. Sedan tillbaka till tunnan och bada. Jag satt även den kvällen bredvid men vart blöt om fötterna så när vi gick till båten sen så hade jag så jävla ont i halsen så Jojje var snäll och skjutsade in oss. Igår låg vi bara och slöade hos gubben i luleå och morsan hämtade mig vid fyra för gubben ska jobbai veckan och jag var tvungen att jobba lite igårkväll. För en timme sen så var jag ute och gick en lång prommis med mamma och nu ska jag bara sminka mig så drar jag till mtt fina mongo evelina♥
puss!
 
 
 
 
 
nå snygga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0