En bra start på ett ännu bättre sommarlov!

På senaste tiden har jag bara inte haft tid att blogga, Det vart sjukt mycket nu i slutet av skolan och massa andra problem. Men nu har jag bestämt att jag ska blogga mer!
Tre dagar efter skolavslutningen så stack jag och charlie till skåne och tillbringade nio dagar med en sjukt skön familj. Vi bada i havet,var på Joseph och Chanells skolavslutinig(charlies syskon),åt go mat,kollade på fridrottsträning och vi hann även med att mysa lite till åska på österlen♥
Vi kom hem onsdag den 20:nde och då väntade Peter(charlies pappa) på oss på flygplatsen, vi åkte till luleå och sov där en natt. Torsdag förmiddag kom min kära mamma och hämta med oss till boden och där var vi ända tills i fredags. Då packade vi väskorna och drog hit till luleå.
Idag har vi firat min älskade Charlie som fyller 17 långa år idag. Grattis på han!
Imorgon hoppar vi på bussen upp till torneå där vi ska umgås med Charlies mormor och morfar sam remia i nån dag och sedan så blir de att åka och sova i hans farmor och farfars stuga tills fredag.
Nu ska jag försöka vara lite mer social med Rita(gubbens farmor) och Han själv.
Blir kanske senare ikväll att åka en sväng till boden för att läman nå kläder och ta med mig lite extra kläder eller nå, Ni får alla ha en fortsatt bra dag så ska jag också det även fast det är dåligt väder.....
Lillfanny♥
Chanell♥
Joseph♥
Sari och Charlie♥
Jag och gubben♥
Haha Fanny!
Denna skylt tillhör Sari och hennes familj, en gårdsbutik i skåne. Helt sjukt fina saker som hon säljer!
http://www.lillaprovence.se/ Checka!
Det är mååånga vindkraftvärk överallt, stora som små!
Bamse♥
Och igen...
Bamse och Puma, Puma hade fått en böld när vi var där som gick sönder så hon fick åka
till vetrinären. Dagen efter vart hon myyyyycket piggare, Skönt!
Fannys lilla fina röda hus!
Två hönor och en tupp, inte så dumt med lite ägg.
Rut och Ronja ;)
Ståtliga Elvis!
Joseph♥
Ojdå...
Lite spring i sanden.
Älskar dig.
Chanell på tävling.
Sandhammar...
Röstad till Svergies finaste strand och de kan jag hålla med om!
Fotbollsavslutning.
Lite spring.
Kändes som potatis mjöl..
Åsså vart det korv grillning till alla små barnen.
Sandslott på G.
Kornfältet.
Nog är vi söta tillsammans.
Chanell och jag♥
Buhuhuhuhuhu.....
Saknar alla sjukt mycket.
Hejdå storebror.
Det är helt sjukt hur man kan sakna nått och några, Detta ska iallfall GÖRAS OM! Det är nått som är säkert.
ALLA BILDER SOM JAG NU HAR LAGT UPP HAR JAG LÅNAT FRÅN SARIS BLOGG! CHEKA HENNES BLOGG NU!
http://lifeistooshortto.blogspot.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0