C ♥ A, Föralltid!<3

Förstår du hur mycket du betyder för mig? inser du att varje ögonkast är som en stjärna som faller? Ser du glädjen i mina läppar när du säger hur mycket du älskar mig? Förstår du hur ont  jag har när du inte ligger där på morgonen, för att det sista jag ser när jag går och lägger mig är du! och den första jag ser är du! det är bara Du Du Du i mitt liv! Känslan att få möta dina läppar  och säga att jag älskar dig är inget som går upp emot! När jag sitter hemma och släpper tår efter tår som sakta rinner ner för kinden mot den röda tröjans ärm och snyftandet från näsan för att undvika att tårarna rinner, men det går inte att hålla emot.. Känslan av att veta att du faktiskt legat i den där sängen för någon timme sedan gör mig vek! eller handuken du använde? du vet att jag går i dina fotspår och det är för att jag älskar dig Amanda!<3 Varje tår som rinner ner för kinden är som 100 minnen med dig.
"Det fina mellan oss två är kärleken båda brinner för." Jag sitter här ensam i mörkret i tanken på att du just låg brevid mig. . och jag kunde öppna mina armar och bara krama hårt om dig. Ska lämna sängen obäddad precis som den var när du lämnade rummet<3 Älskar dig så jävla djupt att inget kan ta mig ifrån dig!<3
Förstår du hur mycket du betyder för mig? inser du att varje ögonkast är som en stjärna som faller? Ser du glädjen i mina läppar när du säger hur mycket du älskar mig? Förstår du hur ont  jag har när du inte ligger där på morgonen, för att det sista jag ser när jag går och lägger mig är du! och den första jag ser är du! det är bara Du Du Du i mitt liv! Känslan att få möta dina läppar  och säga att jag älskar dig är inget som går upp emot! När jag sitter hemma och släpper tår efter tår som sakta rinner ner för kinden mot den röda tröjans ärm och snyftandet från näsan för att undvika att tårarna rinner, men det går inte att hålla emot.. Känslan av att veta att du faktiskt legat i den där sängen för någon timme sedan gör mig vek! eller handuken du använde? du vet att jag går i dina fotspår och det är för att jag älskar dig Amanda!<3 Varje tår som rinner ner för kinden är som 100 minnen med dig.
"Det fina mellan oss två är kärleken båda brinner för." Jag sitter här ensam i mörkret i tanken på att du just låg brevid mig. . och jag kunde öppna mina armar och bara krama hårt om dig. Ska lämna sängen obäddad precis som den var när du lämnade rummet<3 Älskar dig så jävla djupt att inget kan ta mig ifrån dig!<3  Älskar dig

// Charlie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0