I din famn är jag odödlig !<3

Hejhej Charlie hära .. igen..

tänkte göra ett litet blogginlägg här på Amandas blogg.. Har ni någonsin funderat på ordet kärlek? Tar älskligen som exempel, När jag ligger i sängen brevid henne och hon viskar till mig att hon älskar mig. Undra vad som går i hennes tankar då? Kan ju själv säga att när jag ligger i gummans famn och hon håller om mig känner jag mig odödlig, inget kan skada mig och hon får mig att bli så jävla glad! att ligga ansikte mot ansikte med den man älskar och bara vara tyst kolla in hon/han i ögonen och säga att man älskar den personen det är helt underbart.. den känslan man får i kroppen är helt obeskrivlig, Att möta varandras läppar är ju helt underbart!!  Nu har jag så bråttom att jag knappt hinner kolla igenom vad jag skriver men om jag tänker hur jag känner så lider jag varje sekund utan Amanda, att veta att hon inte är i min närhet gör mig helt galen. Jag blir irriterad på minsta lilla och ganska lättretad då jag behöver henne! hon är som en del av mig och utan henne blir jag inte hel... Får ta ett bättre inlägg nångång.. men pussheyyy! // CHARLIE
*ps* Älskar dig Gumman !!♥


Kommentarer
Postat av: jaaaaaaaaajeeee

you mean i can shoot you and you are still live?

2012-03-08 @ 18:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0