come on dude!

* Vill du ha tillbaka ditt ex? NEJ!
* Är du singel? nej♥
* Har du någonsin förlorat en nära vän? jeo.
* När var sista gången du verkligen skrattat? Jag skrattar varje dag med dom bästa!
* Något är fel, den första personen du vänder dig till? Mina närmsta vänner elr min kille
* Är det någon som inte gillar dig längre på grund av något du gjorde? Säkert ;)
* När var sista gången du grät mycket? I tisdags trorja, fast var mest förbannad
* Är det någon du vill göra allt med? allt?
* Hur många kan du berätta allt för? mina närmsta vänner och gubben
* Har du någonsin sett en fallande stjärna? Jeo
* Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig? Som fan!
* Beskriv dig själv med ett ord? positiv trorja :D
* Har du något som hör till ditt ex? tror it de
* Har du någonsin kramat någon av det motsatta könet? HAHA, jo?
* Fullständigt namn? Ida Maria Amanda Frohm.
* Favoritlåt? Jag har ingen aning, jag lyssnar på allt möjligt från pop till rock ;)
* Favoritfärg? Inngenn aning, färgglatt!
* Bästa vänner? Ni vet vilka ni är!
* Person du saknar? Kusin, Charlie , mina fina vänner ♥
* Är det någon du inte tycker om? Man kan inte tycka om alla
* Gråter du ofta? Inte längre (:
* Vart bor du? En liten håla i norrbotten som kallas Boden -.-
* Vem kramade du senast? Lillebror!
* Har du varit olyckligt kär någon gång? jo
* Vem pratade du med senast? lillebror?
* Röker du? Nej!
* Är du kär just nu? Ja♥
* Favorit djur? Hund maby?
* Hur lång är du? 177..
* Vem äger ditt hjärta? Ingen äger mig eller mitt hjärta?
* Favorit film? många!
* Är du lättsårad? beror på vad de handlar om
* Hur mycket bryr du dig om ditt liv, på en skala 1-10? Vad äre här för fråga egentligen?
* Har mest minnen med? Många
* Människor har du nyligen blivit mer "nära"? Emy, Charlie, Tove♥
* Den hetaste personen du känner? Mamma ;)
* En som du inte kan leva utan? Min familj!
* Hatar eller älskar du ditt liv? Älskar just nu!
* Vem du älskar mest? Många!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0