Du ljög fan bättre än delfinerna simmar.

Godmorgon alla söta!
Steg upp klockan sju för att vara redo för skolan och redan då hade jag ont i huvudet, ajja
jag gick upp och käkade och sånt shit men började må illa så jag stannar hemma idag igen..
Inte kul, vill verkligen tbx till mina fina vänner!
Med nackspärr,huvudvärk och illamående ska jag försöka jobba ikapp med matten och engelskan här hemma och sen blir de att vila, om jag är piggare senare ska jag försöka ta tag i mitt rum och städa igeom det e snabbis.

Åhh vill verkligen ha Party/Disco nu, så jävla taggad till LK så det bara sjunger om de ;)
Óch sommaren? Om 2011s sommar var helt awesome så kommer 2012 rocka!
Satt ju i gips halva förra sommarlovet men nu jävlar!
Sena sommarkvällar,Shorts, Alder, Poolen,sola med dom bästa? Vet inte vad ni gör och tycker,
Men jag taggar som fan till 2012s sommarlov!



Seeyolater Bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0