Klinten med dom bästa ♥

Heyy,
Förlåt hann verkligen inte blogga igår :(
Klockan tio igår så packade vi bilen hämtade upp Lydia och åkte vidare till klinten ;)
Var och åkte skidor hela dagen och bara hade kul. På hemvägen
gick vi in på Dollar och köpte chips,tuggummi och nå dipp. Vi lämnade sedan av Lydia och
Emy och jag drog hem till mig. Vi gick och köpte dricka och sen hem igen. Jag hann duscha och ta de lungt innan de bar av till Lydia för att möta henne. Och precis när vi skulle knacka på Lydias dörr så fick jag ett smsa av henne att hon var hemma hos mig? -.- Så då började vi gå mot mig igen, Som turt var körde Lydias
morsa förbi oss så vi fick skjuts (:
Sen så senare på kvällen myste vi på och såg lite film.
Nu om en halvtimme tar jag bussen till Lueleå med Lydia för att möta upp älsklingen och gå runt på stan.
Bilder från gårdagen kommer sen. seeyaa!
Kyssn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0