lets goooo!

Nä nu tycker jag de är dags att börja blogga igen, som det alltid brukar låta så vi får väl se hur det går.
Har även skaffat gratis internet på mobilen så det blir massa mobilblogg också.
Weelll..
Fredagen spenderades hemma med Älsklingen♥
Vi tog det bara lungt och myste på.
På lördag så kom hela släkten hit och vi grillade vofflor. Mums!
Senare på kvällen så skjutsade min fina mamma mig och gubben hem till han så att jag kan spendera en
natt hos han.
På kvällen gjorde vi inte så mkt, Johan,Ante,Karlsson och Alle kom och sällskapade oss en liten stund.
Söndag så hade han tvätt tid klockan 10.00 och vi visste inte om vi skulle gå efter nya tiden eller efter gammla tiden..
Men vi hann iaf tvätta och sen såg vi typ tv hela dan och bara tog det lungt.
Måndag skulle jag till skolan men ja hade fett ont i magen hela natten så kunde inte sova och sen så mådde jag illa
och hade huvudvärk, så jag stannade hemma och försökte friskna till. Fick också några sms om att lilla gubben hade spytt så jag antog att det var magsjuka.. stackaren! Jag började må jätte illa så jag har stannat hemma en dag till.
Hoppas att jag e frisk till imorgon iallafall. Nu sitter jag vid datan och väntar på att lille bror ska slå på black ops så vi kan spela lite zombie :D
Haha!
Jag bloggar senare...

Seeyolater Bitches!


ha ha ha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0