Du vid min sida, föralltid

Du är och har alltid varit mitt allt. Kommer du ihåg hur allting började? När johan hade alldeles just fått körkort och vi hade pratat en sisådär 10 dagar, på både skype och sms. Jag kommer ihåg känslan att du var det absolut underbaraste som finns, och dagen kom då vi skulle träffa dig (samma dag som j. fick körkort) bilen var full i folk som rullade i 190 till boden med fräsiga 18" och volvos häftiga dekaler på den glänsande lacken. Att jag såg dig kliva ut genom dörren och vid vägens början se dig gå emot mig, allting blev som en dröm, hela världen bara lyfte och kärleken bara flög ut ur min kropp. Jag kände hur hjärtat bara bankade fortare och fortare medans jag kom närmare dig, eftersom mina dugliga vänner skickat ut mig ur bilen och tvingat mig gå emot dig.. Där stod min dröm, i vinterklädsel med andra ord tights och en tröjja, vilket var noll optimalt för vädret, så jag fick min chans, linda mina tjocka bamsearmar runt din midja och bara hålla om dig. men vi ska inte heller glömma bort att innan allt gosande och kramande så fick du en kyss. som var den bästa jag fått i hela mitt liv, du hade skrivit att du skulle besvara min kyss om jag kysste dig, och mycket väl så gjorde du. Mitt hjärta hade aldrig bankat så fort som de nu gjorde, du och jag ensama gick till gatan brevid och du började tjorva för du ville inte krama mig. Fast kylan tvingade dig att krypa in under min famn. Och från och med det så förblev det så! kärleken är helt sjuk, allting jag gått igenom med dig är något som aldrig kommer glömmas min älskade ida maria amanda fro(h)m,

No matter what you say i will always love you what ever happends my BIG LOVE! 

Med vänliga hälsnigar: Charlie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0