för alla gånger som du sa

jävla skit. haha nu ska ja köra på fifan. haha. jag slutade blogga efter att min farfar fick en jätte kraftig hjärnblödning och jag vart typ deprimerad och orkade inte med bloggen just då. men vi tar väl nya tag? right?
ligger och pratar med Charlie i telefonen men ska snart dejta kudden. är sjukt trött! imorgon blir de skola först och efter skolan ska ja städa mitt rum, arbeta och vänta på min ängel. just ja, jag har ju tecknat lite bilder i ett block som ja fick i julklapp så har även klickat hem lite tecknar böcker! fin fint!
åh vad trött ja blev... nu ska jag sova, godnatt alla fina läsare!














lite flum bilder från höst terminen! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0