let her go

tjola hopp!
åkte till Luleå tio över två för att fixa lite grejs. träffade älsklingen en sväng och gjorde lite ärenden. kom hem vid fem och åt middag. satt i soffan ett tag och gick sedan ut för en prommis, mötte Sara och gick hem och duschade. pluggade ett tag och sitter just nu och pratar med Charlie. imorgon slutar vi halv fyra och då ska ja ta mitt arsle till klippa och göra hål i örat. jag kommer fan flippa ur. usch. jag tycker de gör ont att ta hål i öronsnibben och nu ska jag ta två hål i brosket och sedan när de har läkt så ska jag sätta dit en stav. tur att Eve följer med så jag kan nypa nån i handen! haha. ska sova nu iallafall. godnatt!



ska göra tvåan










vi fick även en kran av Sara som ändrar färg beroende på vilken värme vattnet är. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0