Im baaack!

Efter Saras lilla gästbloggar inlägg insåg ja att de faktiskt är folk som kollar min blog även fast jag inte bloggar vilket känns fantastiskt. Ja så håller de i sig med statistiken så lovar ja att upd. Iallafall så har jag nyss lagt mig i sängen här på grans. Har ju faktiskt flyttat hit till Piteå Öjebyn och börjat på grans. Jag går djur linjen och blir utbildad djurvårdare vilket passar mig bra eftersom ja älskar nästan alla djur. Sen så har ja ju också köpt en golden. Född i april och fick henne i somras så hon är ju inte så gammal, dock är hon inte liten till storleken kan jag säga er. Familjen köpte även en till jämte. Så nu har vi tre fyrbenta vänner hemma. Åh Gud vad mycket som finns att berätta. En sak till är att ja har träffat världens finaste vänner, såna som finns i vårt och torrt. Nä nu ska jag ta och se filmen klart, har sovmorgon till 12.10 imorgon. Grymt skönt! Vi ska också ha en naturbruks lektion i laggån imorgon vilket ja längtar till att mysa med kossorna. Ha de bra så får jag ta och berätta senare hur bra jag mår och vart mitt liv ligger just nu. Natti natti!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0